vineri, 12 aprilie 2024

Cand si cum o aplicam?

Medicina energetică, bioinformationala, electromagnetică, vibrationala poate fi folosită de la preventie, terapie, pana la reanimarea energetică(desigur, cine știe ce face).
La tineri ar trebui făcută educație pentru pastrarea sanatatii, alimentatie sanatoasa, program de viata sanatos. Sunt mulți care nu știu sa se hraneasca pe ei și ajung părinți
Aceasta medicina este pentru persoanele care se ocupă de sanatatea lor si vor sa fie sanatoase toata viata. Se poate face preventie. Ar fi cea mai ieftina investitie in sanatate.
Terapiile sunt pentru cei bolnavi deja, dar care vor sa se vindece pe cai naturale. Nu exista dizarmonie sa nu poată fi ameliorata si chiar vindecata pe cai naturale. Trebuie doar sa vrei sa fi actorul vieții, nu doar spectator plătitor al terapiilor. Bineinteles ca vindecarea nu înseamnă, așa cum am mai scris, doar corp fizic, ci întregul corp de conștiința. E nevoie de un terapeut bine pregatit. Am scris articolul despre terapeut, așa cum lucrez eu, dar, deși e considerat ideal, e bine eclipsat(din motive pe care le0am discutat în cercuri restranse)
Reanimarea nu ar trebui sa existe în aceasta medicina, dar am experimentat-o prima oară pe mine, după un efort fizic inuman, cand am făcut convulsii. Atunci a înțeles si mai mult din ce se poate face.
 
Personal am experimentat si pe muribunzi, sa vad ce se intampla cu corpul, la momentul trecerii dincolo de val. 
 
Desigur trebuie un efort susținut, o alimentatie organică, apa de calitate(netratata) si sa nu uitam de îngrijirea pielii, căci ea este legatura dintre interior si exterior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu